HTML

Linkblog

Friss topikok

Dutch Schultz said

"A boy has never wept . . . nor dashed a thousand kim." --------------------------- "You can play jacks, and girls do that with a soft ball and do tricks with it. Oh, Oh, dog Biscuit, and when he is happy he doesn't get snappy."

Címkék

Utolsó kommentek

Archívum

2007.10.27. 13:21 dutchman

bevezetés az alternáló logikába

Hídfoglalás. A köztévé tudósítója az események sűrűjében. Egyszerre mögötte keresetlen szavak gyűrűjében X skandálni kezdi, hogy "hazug média", amit a tudósító úgy kommentál, hogy "mögöttem azt skandálják, hogy hazug média".

Ha X állítása igaz, nevesen, hogy hazug a média, akkor a média azon állítása, hogy azt skandálják, hogy hazug a média, nem igaz, tehát X vagy nem skandál semmit, vagy nem azt skandálja. Már pedig skandál, tehát az marad, hogy igaz, hogy nem azt skandálja, hogy hazug a média, másképpen; nem igaz, hogy igaz, hogy azt skandálja, hogy hazug a média, akkor pedig csak azt skandálhatja, hogy nem hazug a média.

Ellentmondás?...Csak akkor, ha mindenki tévedhetetlen. Ezért aztán fel kell tennem azt is, hogy valamit rosszul láttam vagy hallottam, és én tévedtem, vagy én vagyok hazug, és nem azt láttam, hallottam, vagy nem láttam és nem is hallottam semmit.

DS

Szólj hozzá!

Címkék: média zavargások hazug logika


A bejegyzés trackback címe:

https://dutch-schultz.blog.hu/api/trackback/id/tr12209733

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása